måndag 22 april 2013

Lite snack, mycket verkstad.

Hur glad blir jag av att få en sån bild?! Typ, super duper mega, jätte glad liksom.

Pappan ville överraska sin dotter med den här fina mössan å titta så bra den blev. Tack kära du för bilden, det gjorde min dag!

Har haft fullt upp med att sy mössor i helgen och tråkigt nog blir lilleman sjuk, förkyld som tusan och hostat natten igenom. Själv har jag varit sjukt trött och humöret har vart lite si å så. Men jag fick iväg en del färdigsytt, så det känns bra trotts sjukdom i huset.



2 kommentarer:

  1. Det kommer komma mer beställningar. Tack själv för en fin mössa till min lilla flicka som blev jätte glad:-)

    SvaraRadera
  2. Det kommer komma mer beställningar. Tack själv för en fin mössa till min lilla flicka som blev jätte glad:-)

    SvaraRadera