fredag 12 april 2013

Ny i bloggvärlden!

Hej och välkomna till min blogg! Här kommer jag skriva om min hobby och visa er vad jag syr till barnen, syr även till mig själv och gör mer än gärna presenter till andra om jag får tid till det. Jag lär mig ständigt, så både lyckade och mindre lyckade projekt kommer visas upp. Just nu syr jag mer än gärna mössor efter beställningar. Så ni som är intresserade kan mail till mig på dinmammasyr@gmail.com, skriv vilken storlek som önskas och vilket tyg du vill ha, antal och självklart adress som det ska skickas till. Mössorna kostar 149kr/st frakt tillkommer. Storlekarna är 42-44 som passar dom minsta, min sjumånader kan ha den, nästa blir 46-48 som passar storebror som snart blir sju år, sen har vi 50-52 passar mig och den största som är 54-56 tycker jag min man kan ha ;) om ni är osäkra fråga gärna.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar