söndag 13 oktober 2013

Livet!

Otroligt tacksam över mina två fantastiskt barn. Och den kärleken som jag får, ni är fantastiska och unika. Och min fina man som står vid min sida. Du är underbar du med! Ibland behöver man påminna sig själv över det man redan har och bara njuta för fullo. Tack för att ni finns!

Livet kan få sig en törn och ändra riktning. Det blir inte alltid som man tänkt sig. Det viktiga är att påminna sig själv över saker vi i dag har.

När familjen skulle utöka och vi skulle bli fler. Lyckan blev total men som förvandlades till sorg. Vi fick beskedet att allt inte stod rätt till, graviditeten har avstannat. Och ett missfall var på gång. Det kändes otroligt smärtsamt att behöva genomlida förlusten av ett förlorat barn.  För det var ju trotts allt ett barn vi inte fick lära känna och se.

Så i dag är jag tacksam och en händelse rikare även om den är smärtsam.

Och när livet känns tungt så kommer kärleken till maskinen att värma något som dessa dagar. 

Nyskapande mössor på barnen ser ni här nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar