torsdag 31 oktober 2013

Graffitityg VS skejtartyg.

Storebror far iväg till sin pappa i onsdags och jag vill så gärna överraska honom med någon färdigsydd tröja innan han kommer tillbaka. Jag har hunnit med att sy upp två till han. En graffititröja som jag valde att ha som kortärmad och en skejtartröja som jag valde långa ärmar till.

På gaffitityget valde jag att sy på svart mudd vid halslinningen. Det går även bra i andra färger som finns i detaljerna. Då jag tycker tröjan är tillräckligt stark i de olika färgerna så valde jag att tona ner den i en svart detalj och att inte bryta av med något annat tyg.

Skejtartyget valde jag att bryta av med randiga ärmar och röd mudd i halsen. Använde mig av den röda detaljen i tyget när jag valde mudden. 

Tygerna har storebror valt ut själv på symässan. Bra val anser jag! Min favorit är nog t-shirten.

Båda tröjorna är sydda i storlek 128/134. Skejtartyget, det randiga och rymdtyget kommer från Liandlo. Graffitityget kommer från Kameleont Design.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar